2013. január 6., vasárnap

Magyarország, Szeged, Vadaspark, SzG3


Szegedről szólva még egy helyről nem írtam, ez a Vadaspark. Ennek persze az egyik oka az volt, hogy 2010-ben, amikor ott voltam, még csak nagyon a kezdetén tartottak a fejlesztéssel. Ez a miatt volt, hogy ez a vadaspark a legfiatalabb állatkert Mo-n, és ez akkor még meg is látszott rajta. Igazából csak a bejárat és annak környéke volt teljesen európai színvonalú. Maga a terület akkor még igencsak egy erdőhöz hasonlított néhány kifutóval. Igaz, a leendő fejlesztések alapjai már akkor látszottak, a TV-ből is értesültem sok dologról, hogy elkészült. Nekem az alap koncepcióból főleg az tetszett, hogy a vadasparkhoz tartoznak az ún. Sancer tavak, ezek közül az egyik mellé egy madárlest is építettek. A közforgalomtól elzárt tavakon nagyon szépen megfigyelhetőek a vízi madarak (egy tó teljesen el van zárva, hogy a madarak nyugodtan ellehessenek ott). Itt láttam először fehér kengurut, valamint itt készült az egyik kedvenc fotóm, a támadóállásban lévő sasról.
Szerintem mostanra már elérte a vadaspark azt az állapotot, hogy ne csak az erdőt, hanem a szó szerinti vadasparkot is láthassa az ember.

Vissza a főoldalra (katalógus)

Szeged, Vadaspark, a főbejárat
 Szeged, Vadaspark
 Szeged, Vadaspark, az információs tábla
 Szeged, Vadaspark
 Szeged, Vadaspark, a Sancer tavak
 Szeged, Vadaspark
Szeged, Vadaspark

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése